Diyolok ne ya

Üzgünüm ama benim gibi Türkçe hassasiyeti olan insanlar bu forumda çok..

Lütfen Türkçe 'yi düzgün kullanalım, diyolok ta neymiş, okunurken bile öyle değil ki, enteresan gerçekten..