• 20-09-2009, 00:46:34
    #10
    Servermaster Türkiyede bir ilk olan cmdbot sistemini kullanıyor çok kullanışlı bir sistem.
  • 20-09-2009, 00:48:35
    #11
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Servermaster Türkiyede bir ilk olan cmdbot sistemini kullanıyor çok kullanışlı bir sistem.
    ne işe yarar kanka bu cmdbot bide ben oyuna giremiyom gene kimse yarımcı olmuyacakmı ?
  • 20-09-2009, 00:52:26
    #12
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne işe yarar kanka bu cmdbot bide ben oyuna giremiyom gene kimse yarımcı olmuyacakmı ?
    cmdbot modülü ile ilgili bilgiyi bu adresten alabilirsin:

    http://www.servermasterz.com/d8_smcm...atlayacak.html

    oyuna girememenle ilgili biraz ipucu verirsen yardimci oluruz elbet
  • 20-09-2009, 00:59:28
    #13
    Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cmdbot modülü ile ilgili bilgiyi bu adresten alabilirsin:
    http://www.servermasterz.com/d8_smcm...atlayacak.html
    oyuna girememenle ilgili biraz ipucu verirsen yardimci oluruz elbet
    okudum sağol msnini ekledimde herhalde açık değilsin...
  • 20-09-2009, 01:03:32
    #14
    @Gehinnom teşekkürler
    +rep
  • 20-09-2009, 01:11:25
    #15
    Üyeliği durduruldu
    oo girdim servera hep birinci oluyorum yokmu karşımda duracak biri
  • 20-09-2009, 01:14:33
    #16
    Özgür haritayı değiştin daha giremedim oyuna cpu tavan yapıyor
  • 20-09-2009, 01:22:52
    #17
    Bence bu konu sabitlenmeli.
  • 20-09-2009, 01:25:05
    #18
    Tasarim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oo girdim servera hep birinci oluyorum yokmu karşımda duracak biri
    dua et oyuna giremiyorum