• 05-09-2025, 10:52:20
    #10
    Yabancı birileri için çok para değil. Bizim için(Türkiye) iyi fiyata gitmiş diyebilirim. Keşke benim olsa
  • 05-09-2025, 11:25:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulama bence @ByHickimse; Ayhan abimin 🤫
    Ayhan'ın değil olsa haberim olurdu zaten, onun işi gücü adsense, hala yeni otomatik sistemler kurmaya çalışıyor
    Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabancı birileri için çok para değil. Bizim için(Türkiye) iyi fiyata gitmiş diyebilirim. Keşke benim olsa
    Daha iyileri senin olsun inşallah hocam
  • 05-09-2025, 12:17:01
    #12
    kimyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 30 bin$ net kazanç getiren platformu git 100 bin$ al dostum sen
    Yorumumda böyle bir şey bulunmamaktadır sanırım siz 1M$ yada 1.5M$ ne olduğu bilmiyorsunuz yada Milyardersiniz bu arada bu kadar alınacagınızı bilsem yanıt vermezdim size. Beni anladığınızı varsayıyorum ve sizden yinede özür diliyorum iyi forumlar @kimyon; 🤝
  • 05-09-2025, 12:40:52
    #13
    DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayhan'ın değil olsa haberim olurdu zaten, onun işi gücü adsense, hala yeni otomatik sistemler kurmaya çalışıyor

    Daha iyileri senin olsun inşallah hocam
    Bence hem çalışıyor hem de kat kat kazanmaya devam ediyor.
  • 05-09-2025, 12:53:16
    #14
    Bence eder.
  • 05-09-2025, 12:57:21
    #15
    DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir süredir satışını takip ettiğim, yazılımcısının da Türk olduğu bir uygulama var.

    https://play.google.com/store/apps/d...?id=com.hiface



    Aylık kazancı 20.000 - 30.000$ arasında bir uygulama ve bugün satıldığını öğrendim.

    Sizce satış fiyatı nasıl?
    uygulama sizin mi?
  • 05-09-2025, 13:30:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hem çalışıyor hem de kat kat kazanmaya devam ediyor.
    Kazanıyor zaten birkaç defa buluşup konuştuk kendisiyle, yakında ortak bir çalışma yapacağız kendisiyle inşallah Admob ile Adsense iş birliği
    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygulama sizin mi?
    Yok hocam başka birisine ait, konu başında yazmıştım zaten.
  • 05-09-2025, 13:45:34
    #17
    DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanıyor zaten birkaç defa buluşup konuştuk kendisiyle, yakında ortak bir çalışma yapacağız kendisiyle inşallah Admob ile Adsense iş birliği

    Yok hocam başka birisine ait, konu başında yazmıştım zaten.
    sey'it bu konuyu beğendi dikkat edin de 800.000 dolar'a çökmesin itoğlu it
  • 05-09-2025, 14:00:25
    #18
    DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanıyor zaten birkaç defa buluşup konuştuk kendisiyle, yakında ortak bir çalışma yapacağız kendisiyle inşallah Admob ile Adsense iş birliği

    Yok hocam başka birisine ait, konu başında yazmıştım zaten.
    Bana ait olsa satmazdım böyle uygulamayı zaten 800k$ rakamları rahatlıkla eder diye düşünüyorum yakında bir ticaretimiz olacak inş. Osman hocam