DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazanıyor zaten birkaç defa buluşup konuştuk kendisiyle, yakında ortak bir çalışma yapacağız kendisiyle inşallah Admob ile Adsense iş birliği

Yok hocam başka birisine ait, konu başında yazmıştım zaten.
Bana ait olsa satmazdım böyle uygulamayı zaten 800k$ rakamları rahatlıkla eder diye düşünüyorum yakında bir ticaretimiz olacak inş. Osman hocam