DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayhan'ın değil olsa haberim olurdu zaten, onun işi gücü adsense, hala yeni otomatik sistemler kurmaya çalışıyor

Daha iyileri senin olsun inşallah hocam
Bence hem çalışıyor hem de kat kat kazanmaya devam ediyor.