Sizce Bu Uygulama 800.000$ Eder Mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Bu Uygulama 800.000$ Eder Mi?
18
●
1.778
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Bu Uygulama 800.000$ Eder Mi?
1
2
3
01-09-2025, 12:21:23
#1
DroidPeak
Üyeliği durduruldu
Bir süredir satışını takip ettiğim, yazılımcısının da Türk olduğu bir uygulama var.
https://play.google.com/store/apps/d...?id=com.hiface
Aylık kazancı 20.000 - 30.000$ arasında bir uygulama ve bugün satıldığını öğrendim.
Sizce satış fiyatı nasıl?
01-09-2025, 12:22:52
#2
JaimeLannister
Kurumsal PLUS
kazanç doğru ise bence satış fiyatı iyi
01-09-2025, 12:27:14
#3
kimyon
Uygun bence. 5 yıllık getirisi üzerinden hesaplama yapıyorlar normalde satış yaparken. yani 1m$-1.5m$ arası fiyat biçilebilir
01-09-2025, 12:27:59
#4
Ruby Digital
ChatGPT & Lisans Ürünleri
Bayağı güzel fiyattan gitmiş.
01-09-2025, 12:46:23
#5
okyanus1
Kazançları kendiniz gördüyseniz min 6 ay sabit ilerleme durumu varsa olabilir ama uygulamaya direk bakınca içime sinmedi
01-09-2025, 12:53:33
#6
DroidPeak
Üyeliği durduruldu
okyanus1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kazançları kendiniz gördüyseniz min 6 ay sabit ilerleme durumu varsa olabilir ama uygulamaya direk bakınca içime sinmedi
05-09-2025, 08:06:35
#7
DJXnorz
kimyon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uygun bence. 5 yıllık getirisi üzerinden hesaplama yapıyorlar normalde satış yaparken. yani 1m$-1.5m$ arası fiyat biçilebilir
Kusura bakmayın ama konya abarth ezgoz mu?
05-09-2025, 10:39:44
#8
kimyon
DJXnorz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kusura bakmayın ama konya abarth ezgoz mu?
Aylık 30 bin$ net kazanç getiren platformu git 100 bin$ al dostum sen
05-09-2025, 10:52:17
#9
SuskuN42
Uygulama bence
@
ByHickimse
; Ayhan abimin 🤫
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler