myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sey'it bu konuyu beğendi dikkat edin de 800.000 dolar'a çökmesin itoğlu it
Bayadır ortalıkta yok o it herhalde içeride
ByHickimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana ait olsa satmazdım böyle uygulamayı zaten 800k$ rakamları rahatlıkla eder diye düşünüyorum yakında bir ticaretimiz olacak inş. Osman hocam
Tam senlik aslında, bastır parayı al fazlasını Ama satıldı, istersen sana aynısından yaparım hocam sen iste yeter ki Bi ara buluşalım yine ama nargile kafe olmasın