sey'it bu konuyu beğendi

dikkat edin de 800.000 dolar'a çökmesin itoğlu it
Bayadır ortalıkta yok o it herhalde içeride
Bana ait olsa satmazdım böyle uygulamayı zaten

800k$ rakamları rahatlıkla eder diye düşünüyorum

yakında bir ticaretimiz olacak inş. Osman hocam
Tam senlik aslında, bastır parayı al fazlasını

Ama satıldı, istersen sana aynısından yaparım hocam sen iste yeter ki

Bi ara buluşalım yine ama nargile kafe olmasın