SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uygulama bence @ByHickimse; Ayhan abimin 🤫
Ayhan'ın değil olsa haberim olurdu zaten, onun işi gücü adsense, hala yeni otomatik sistemler kurmaya çalışıyor
Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabancı birileri için çok para değil. Bizim için(Türkiye) iyi fiyata gitmiş diyebilirim. Keşke benim olsa
Daha iyileri senin olsun inşallah hocam