Ayhan'ın değil

olsa haberim olurdu zaten, onun işi gücü adsense, hala yeni otomatik sistemler kurmaya çalışıyor
Yabancı birileri için çok para değil. Bizim için(Türkiye) iyi fiyata gitmiş diyebilirim. Keşke benim olsa
Daha iyileri senin olsun inşallah hocam