• 16-05-2025, 00:08:29
    #1
    Ben yıllar önce kola içerdim. Sonra çok sağlıksız olduğunu gördüm.
    Son birkaç yıldır Didi Soğuk Çay içiyordum.
    Geçen bizimkiler almış. Dolapta değilken bir bardak içeyim dedim. Çok şekerli olduğunu gördüm.
    Bugun limonata aldim. Kutusunun üzerindeki yazılara baktim. 12gr şeker yazıyordu.
    En azından Didi den daha iyi buldum.
    Sizce her yerde bulunabilen en sağlıklı alkolsüz soğuk içecek hangisi.
    Ve limonata hakkında ne düşünüyorsunuz sağlıklı mi?
  • 16-05-2025, 00:08:45
    #2
    Hepside zararlı
  • 16-05-2025, 00:08:58
    #3
    Lipton ice tea mango veya şeftali iyidir.
  • 16-05-2025, 00:09:30
    #4
    Beypazarı
  • 16-05-2025, 00:09:43
    #5
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    Şeker tek kriter değil hocam, hazır-gazozvari meşrubatların çoğu zararlı. Beypazarı içebilirsiniz
  • 16-05-2025, 00:09:52
    #6
    Ev yapimi limonata, şalgam en temizi hocam bide mumkunse kendi meyvelerini sıkmak onun disinda temiz meyve suyu dahil oldugunu düşünmüyorum
  • 16-05-2025, 00:10:53
    #7
    Su.
  • 16-05-2025, 00:10:59
    #8
    Pepsi şekersiz.

    Zararlı mıdır? elbette. ama en aza indirebilmek adına bu. Çay içiyorum günde 45-50 bardak çay bardağına tek küp şeker atıyorum valla koladan 10 kat daha zararlıdır eminim.
  • 16-05-2025, 00:11:11
    #9
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Pepsi Max