Pepsi şekersiz.

Zararlı mıdır? elbette. ama en aza indirebilmek adına bu. Çay içiyorum günde 45-50 bardak çay bardağına tek küp şeker atıyorum valla koladan 10 kat daha zararlıdır eminim.