Ben yıllar önce kola içerdim. Sonra çok sağlıksız olduğunu gördüm.
Son birkaç yıldır Didi Soğuk Çay içiyordum.
Geçen bizimkiler almış. Dolapta değilken bir bardak içeyim dedim. Çok şekerli olduğunu gördüm.
Bugun limonata aldim. Kutusunun üzerindeki yazılara baktim. 12gr şeker yazıyordu.
En azından Didi den daha iyi buldum.
Sizce her yerde bulunabilen en sağlıklı alkolsüz soğuk içecek hangisi.
Ve limonata hakkında ne düşünüyorsunuz sağlıklı mi?