• 26-04-2025, 10:06:04
    #19
    Kurumsal PLUS
    şirket ya da şahsi firma hesabına odeme alıp acıklama yazdırıp fatura kesmek gerekiyor hesaba gelen 2.200 tl ile uğraşıyoruz bizde mesela
  • 26-04-2025, 16:23:00
    #20
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Çoğumuz internet üzerinden para kazanıyoruz. Ancak bazen istemesek de dolandırıcılık yoluyla elde edilmiş paralar, bizim hesaplarımıza aktarılabiliyor. Yaklaşık 10 gün önce, hesabıma gelen 300 TL nedeniyle Ağır Ceza Mahkemesi'nde sanık olarak eklendiğimi öğrendim.
    Ne yazık ki internette bu gibi durumlarda ne yapılması gerektiğiyle ilgili net bir bilgi yok. Genel olarak herkes "avukata danış", "avukata başvur" diyor ki bunda da haklılar. Ama şöyle bir sıkıntı var fiyatlar yüksek maalesef
    Bu yüzden size sormak istiyorum: Aranızda daha önce böyle bir olaydan dolayı sanık olarak yargılanmış olan var mı?
    En azından benim gibi bu tarz bir durumla karşılaşan arkadaşlar da bilgi sahibi olur.
    Eğer başına böyle bir şey gelmiş olan varsa ve yorumlara sürecin nasıl ilerlediğini, sonucunu yazarsa, eminim birçok kişi için çok faydalı olur.
    Ben acun medya ile mahkemelik oldum ancak kurtuldum Bi vatandaş site açıp exen de ki videoları paylaşmış iletişim kısmına da benim bilgilerimi girmişti
  • 26-04-2025, 17:28:36
    #21
    gorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    588 yıl ile yargılanıyorum 575 TL için. 49 dosya 12 ila 16 yıl arası ağır ceza da yargılanıyorum. Süreç baya problem, dekont kabul etmiyorlar fatura şart. Fatura yoksa suçlu olarak bakıyorlar. R10 dan ticaret yaptığını ispatlaman gerekiyor gayet net.
    R10 yurt dışı olarak görünüyor adli kanallarda o yüzden yazışma yapmıyor devlet direkt potansiyel suçlu olarak hazırlanıyor iddaname.
    Neyden dolayı yargılanıyorsunuz? Bozum işi mi?
  • 26-04-2025, 17:52:43
    #22
    konu takip
  • 26-04-2025, 18:36:44
    #23
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyden dolayı yargılanıyorsunuz? Bozum işi mi?
    Sunucu optimizasyonu yapmıştım aynı adama 1 yılda 3 kez 2 sini parça parça verdi parası yok diye diğerini 1 seferlik ufak tefek düzenleme yapacağım için düşük ücret almıştım.
  • 26-04-2025, 18:54:17
    #24
    gurmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu işi yapan o ceza ile yargılanıyor sana o cezayı vermezler bu işte bir parmağın yoksa sadece bi ketelik ise bir sıkıntı yok toplam istenen ceza o dur her dosyaya ayrı ayrı vermek için ama bin yilda alsa yanlış hatırlamıyorsam 28 yıldı galiba yatar o istenen cezayı yatmıyor dedim gibi 28 yada 36 yıl gibi aklımda kalan onunda suçuna göre infazı olur 4 de 3 5 te 3 gibi yani 5 yıl ce za aldın 3 yıl yatar olur artı denetimli olur sizin ki dolandırıcılık oldu için 3 yıl denetimli serbestlik var zaten yani yatar yokkk sıkmayın canınızı
    Kardeşim ben neden işlemediğim suça denetim alırsam şükür diyeyim, yanlış bakış açısı. Hakimleri bir kazana atacaksın üstüne çamaşır suyu döküp formatlayıp tekrar iş başı yaptıracaksın en güzeli o
  • 26-04-2025, 18:56:58
    #25
    gorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim ben neden işlemediğim suça denetim alırsam şükür diyeyim, yanlış bakış açısı. Hakimleri bir kazana atacaksın üstüne çamaşır suyu döküp formatlayıp tekrar iş başı yaptıracaksın en güzeli o
    Dostum gönül isterdie hakim ister mi acaba burası Türkiye bir de bunuda unutmamak lazım her şey olabilir olmaz deme adalet işte
  • 26-04-2025, 19:12:39
    #26
    gurmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum gönül isterdie hakim ister mi acaba burası Türkiye bir de bunuda unutmamak lazım her şey olabilir olmaz deme adalet işte
    Yok işte o adalet değil cehalet. Adam sunucu ney, optimizasyon ney, freelancer nedir bilmiyor. İfade veriyorum bilmediği terimi yazmıyorlar birde adam akıllı.
    Bilişim davalarına alanında uzman adli bilişimciler katılmalı kesinlikle.
  • 26-04-2025, 19:18:58
    #27
    gorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok işte o adalet değil cehalet. Adam sunucu ney, optimizasyon ney, freelancer nedir bilmiyor. İfade veriyorum bilmediği terimi yazmıyorlar birde adam akıllı.
    Bilişim davalarına alanında uzman adli bilişimciler katılmalı kesinlikle.
    O cehalet den değil ülkede tam işe hakim kişiler olmadığı için şimdi git ifade ver adam hırsıza bakıyor cinayete bakıyor tecav..ze bakıyor vs şimdi ne kadar kendini geliştire bilir ki bir hakim kısaca bir adamı dalı olmadı yerde çalıştırırsan olacağı bu ama yurtdışında böyle değil bunu şöyle düşün a101 veya şok bir gibi marketler nasıl adam çalıştırıyor adam kasaya bakıyor reyonu mal diziyor temizlik yapıyor vs vs ama hakkını da vermiyor zihniyet bu olduğu her zaman kaybederiz maalesef...