• 26-04-2025, 20:20:06
    #28
    beni dolandıran birini şikayet etmiştim dava ağır cezada şuan 7 kişinin adı geçiyor biri beraat etmiş kovuşturmaya yer yok diye diğerleri ceza yiyecek dava devam ediyor daha
    haricinde diğer tüm davalarım basit yaralama , kasten yaralama vs vs
    Bu arada r10'dan bilgi talebinde bulunmuştum hakaret davası için, henüz onunda bilgisi verilmemiş 2 haftada bir gidip soruyorum hala soruşturmada.
    Biriyle ticaret yapacağınız zaman
    Ticaret yaptığınız tarih saat
    Gün ay yıl
    Dekont
    Ödemeyi gönderen hesap ad soyad vs bu bilgiyi birylere not alın
    İşlem yaptığınız iş hangi iş amacıyla gönderdi gibi gib bir excele 5 dakikada tutacağınız bilgi hayatınızı kurtarır.
    Hatta her ticarette bir screen almakta sizi garantiye alır.
    Whataspp konuşmaları delil degil
  • 27-04-2025, 00:00:20
    #29
    Konunun açılması güzel oldu. Umarım forumda iş yapan arkadaşlar ciddiye alır ve gerekli önlemleri uygular.
  • 27-04-2025, 00:36:47
    #30
    Daha önce benzer bir durumda kaldım, Allah'tan para çok hesap gezip gelmemiş. Durumu avukat ile beraber çözdük ; karşı tarafın zararı varsa karşılayacağımi beyan ettim, yapılan transferin iş karşılığı olduğunu teslim edilen işi anlattim, sicil temizligi ile hagb aldım ve bitti 5 yıl.
    Hakime kadına 1 dakika açıklama yapabildim sadece çok da umursadigini düşünmüyorum açıkçası bunu yüzüme bile bakmadı nerdeyse , garip insanlar.
  • 27-04-2025, 00:38:29
    #31
    Platin üye
    Resul69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce benzer bir durumda kaldım, Allah'tan para çok hesap gezip gelmemiş. Durumu avukat ile beraber çözdük ; karşı tarafın zararı varsa karşılayacağımi beyan ettim, yapılan transferin iş karşılığı olduğunu teslim edilen işi anlattim, sicil temizligi ile hagb aldım ve bitti 5 yıl.
    Hakime kadına 1 dakika açıklama yapabildim sadece çok da umursadigini düşünmüyorum açıkçası bunu yüzüme bile bakmadı nerdeyse , garip insanlar.
    gayet temiz ve basit açıklamışsınız hocam teşekkür ederim yorumunuz için
  • 27-04-2025, 00:42:20
    #32
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet temiz ve basit açıklamışsınız hocam teşekkür ederim yorumunuz için
    Rica ederim , diğer arkadaşlar da açıklamaya çalışmışlar. Şahsi tavsiyem evet avukatlar pahalı ama sicile bir leke gelmesindense avukatla baştan durumu görüşüp en azından taksit taksit ödeyin bir orta yol bulun ya da ailenizden / eşinizden mutlaka durumu haberdar edip destek alın.
    Kendi açınızdan bakınca evet kötü niyetli bir durum değil ancak hakim açısından bakınca kimseyi tanımaz etmez ve çok da umursayarak dosya incelediklerini de düşünmüyorum.(istisnalar elbette vardır.) Onun için maddi olarak yorsa bile profesyonel bir destek alarak ilerlemek geleceğiniz ve anlık psikolojik sağlığınız için daha iyi olacaktır 🙏
  • 27-04-2025, 00:51:16
    #33
    burada yaptığım 2 ticaretten gelen paradan ifade verdim. ikisi de çok düşük tutarlıydı. benzer ifadeleri verdim. dedim gelen paranın ne zaman neden geldiğini bilmiyorum, haberim yok, suçlamayı kabul etmiyorum ama mağduriyeti karşılarım. İfade alan polis bundan bir şey çıkmaz en fazla savcı karşı tarafın ibanını iletir ben seni arar söylerim öyle bir durumda iade geçersin seni çıkartır soruşturmadan dedi. 1-2 Avukat arkadaşıma da danıştığımda onlar da korkma bundan bir şey çıkmaz dolandıran sen değilsin nasılsa, reddet iade et geç dediler.
  • 27-04-2025, 01:01:26
    #34
    @ademakcan; Adem senin yüksek hacimli ticaretin var, merak ettim. Farklı farklı kişiler den aldığın ödemeler den hiç sorun yaratan oldu mu? Bir de bu tarz işlemler için bir önlem veya yaptığın rutine aldığın bir düzenin var mı senin hiç?
  • 27-04-2025, 01:59:52
    #35
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ademakcan; Adem senin yüksek hacimli ticaretin var, merak ettim. Farklı farklı kişiler den aldığın ödemeler den hiç sorun yaratan oldu mu? Bir de bu tarz işlemler için bir önlem veya yaptığın rutine aldığın bir düzenin var mı senin hiç?
    Şirket hesabına alıyoruz, faturalar kesiliyor. Herhangi bir sorun yaşamadık.
    Şüpheli gördüğümüz kişilerle zaten alışveriş yapmıyoruz.
  • 27-04-2025, 04:39:05
    #36
    TR piyasasından çıkın arkadaşlar. Ben artık foruma sadece alım yapmak için giriyorum. Satışım yok denecek kadar az.