Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet temiz ve basit açıklamışsınız hocam teşekkür ederim yorumunuz için
Rica ederim , diğer arkadaşlar da açıklamaya çalışmışlar. Şahsi tavsiyem evet avukatlar pahalı ama sicile bir leke gelmesindense avukatla baştan durumu görüşüp en azından taksit taksit ödeyin bir orta yol bulun ya da ailenizden / eşinizden mutlaka durumu haberdar edip destek alın.
Kendi açınızdan bakınca evet kötü niyetli bir durum değil ancak hakim açısından bakınca kimseyi tanımaz etmez ve çok da umursayarak dosya incelediklerini de düşünmüyorum.(istisnalar elbette vardır.) Onun için maddi olarak yorsa bile profesyonel bir destek alarak ilerlemek geleceğiniz ve anlık psikolojik sağlığınız için daha iyi olacaktır 🙏