Bir davada sanık olarak yargılandınız mı?
36
●3.680
- 26-04-2025, 04:03:20Eğer ticari faaliyet gösteriyorsanız ve bir hizmet ile ilgili aldıysanız ve fatura kesmediyseniz başınız büyük dertte, ek olarak ilk durum geçerli değilse ve para size bilmediğiniz bir kaynaktan geldiyse hiç bir açıklaması yoksa ve bu durumda yargılanacaksanız ve siz bu paraya itiraz edip bildirmediyseniz durumu başınız yine çok büyük dertte. Geçmiş olsun
- 26-04-2025, 04:21:00öncelikle herkese yorumlar ve düşünceleriniz için teşekkür ederim, genel olarak bu tür durumda kalmış ve sonuca ulaşmış ( ceza almış veya almamış ) arkadaşlar yorum atabilir ise daha iyi olacağını düşünüyorum, çünkü bazı arkadaşlar hiçbirşey olmaz derken bazıları tam tersini söylüyor, en net bu olayları yaşayan arkadaşlardan alırız diye düşünmekteyim
- 26-04-2025, 04:25:25Aynen öyle oldu 2 mahkeme oldu 3. mahkeme eylül tarihine attı. O sırada ticaret yaptığım kişilerden rızasını alarak dosyaya eklenmesi için yazılı ek ifade hazırlıyorum. İlk paranın geldiği tarih ile son paranın geldiği tarih arasında yapılan tüm suçlarda adım geçiyor ben ve benim gibi ticaret yaptığı kişiler de var.darrenrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2025, 04:42:12Geçmiş olsun. R10'da gördüklerim arasında en ağır yargılama olduğunu söyleyebilirim. Her dosyadan 12 yıl yargılamaları da saçma. Keza 49 kişi şikayetçiyse demek oluyor ki dolandırıcılığa konu olan toplam miktar çok yüksek olmalı. Buradan size gelmiş pay ise 575 TL gözüküyor. Direkt müşterek faillikten yargılanmanız için asıl faillerin aldığı pay kadar hesabınıza para gelmesi gerekirdi. En kötü ihtimalde bile her dosya için suça yardımdan yargılanmanız gerekirdi ama en kötü ihtimalin bile kötüsü yapılmış burada. İnşallah adil bir şekilde bir yargılama olur ve beraat edersiniz.gorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2025, 04:45:12İnşallah çözülür, zaten daha önceden açılan benzer bir davadan dolayı bu dosyalarda direkt beni de suçlamışlar. Sabıkan yada sicilin varsa zaten hakim kanaat gösterse ceza alıyorsun, delile pek gerek kalmıyor.darrenrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şükür ki dosyalardan temizlenmeye başladım. Eylülde kesin beraat alacağım gözü ile bakıyorum zaten ben biliyorum suç işlemediğimi gerisinin pek önemi yok. Bir yolunu buluruz
- 26-04-2025, 04:54:42Aynen hocam bence de en önemlisi vicdan rahatlığı. Bu dünyanın terazisi zaten başından beri dengede değildi. Bir insanın başına bir bela gelecekse eğer, bu en mutlu gününde geçireceği ağır bir trafik kazası da olabilir, işlemediği bir suç için sayısız yıl ile yargılanmak da olabilirgorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2025, 08:30:24Ne şekilde geçtiğini o paranın düzgün bir şekilde anlatırsan bir şey olmaz zaten olsada içeri girmezsin rahat ol sadece nitelikli dolandırıcılık oldu için ağır ceza bakıyor avukata da gerek yok mahkemeye düzgün bir yazılı ifade ve varsa faturayı da ekle ve böyle bir durum ile hiç karşılaşmadını ilk defa olduğunu vs anlat rahat ol bir şey olmaz... Tabi daha önce bu tarz bir şeye yada sabıkan yoksa....Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2025, 08:38:46Hocam bu işi yapan o ceza ile yargılanıyor sana o cezayı vermezler bu işte bir parmağın yoksa sadece bi ketelik ise bir sıkıntı yok toplam istenen ceza o dur her dosyaya ayrı ayrı vermek için ama bin yilda alsa yanlış hatırlamıyorsam 28 yıldı galiba yatar o istenen cezayı yatmıyor dedim gibi 28 yada 36 yıl gibi aklımda kalan onunda suçuna göre infazı olur 4 de 3 5 te 3 gibi yani 5 yıl ce za aldın 3 yıl yatar olur artı denetimli olur sizin ki dolandırıcılık oldu için 3 yıl denetimli serbestlik var zaten yani yatar yokkk sıkmayın canınızıgorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2025, 08:50:08r10 üzerinden satışını yaptığım amp yazılımını alan bi müşteri sayesinde bende sanığım
letgo üzerinden bir kişiyi telefon satıyorum diye dolandırıp yazılımın fiyatı kadar miktarı usdt adresime iletmiş
sazan sarmalı
letgo üzerinden bir kişiyi telefon satıyorum diye dolandırıp yazılımın fiyatı kadar miktarı usdt adresime iletmiş