öncelikle herkese yorumlar ve düşünceleriniz için teşekkür ederim, genel olarak bu tür durumda kalmış ve sonuca ulaşmış ( ceza almış veya almamış ) arkadaşlar yorum atabilir ise daha iyi olacağını düşünüyorum, çünkü bazı arkadaşlar hiçbirşey olmaz derken bazıları tam tersini söylüyor, en net bu olayları yaşayan arkadaşlardan alırız diye düşünmekteyim