Aynen öyle oldu 2 mahkeme oldu 3. mahkeme eylül tarihine attı. O sırada ticaret yaptığım kişilerden rızasını alarak dosyaya eklenmesi için yazılı ek ifade hazırlıyorum. İlk paranın geldiği tarih ile son paranın geldiği tarih arasında yapılan tüm suçlarda adım geçiyor ben ve benim gibi ticaret yaptığı kişiler de var.
Geçmiş olsun. R10'da gördüklerim arasında en ağır yargılama olduğunu söyleyebilirim. Her dosyadan 12 yıl yargılamaları da saçma. Keza 49 kişi şikayetçiyse demek oluyor ki dolandırıcılığa konu olan toplam miktar çok yüksek olmalı. Buradan size gelmiş pay ise 575 TL gözüküyor. Direkt müşterek faillikten yargılanmanız için asıl faillerin aldığı pay kadar hesabınıza para gelmesi gerekirdi. En kötü ihtimalde bile her dosya için suça yardımdan yargılanmanız gerekirdi ama en kötü ihtimalin bile kötüsü yapılmış burada. İnşallah adil bir şekilde bir yargılama olur ve beraat edersiniz.