gurmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu işi yapan o ceza ile yargılanıyor sana o cezayı vermezler bu işte bir parmağın yoksa sadece bi ketelik ise bir sıkıntı yok toplam istenen ceza o dur her dosyaya ayrı ayrı vermek için ama bin yilda alsa yanlış hatırlamıyorsam 28 yıldı galiba yatar o istenen cezayı yatmıyor dedim gibi 28 yada 36 yıl gibi aklımda kalan onunda suçuna göre infazı olur 4 de 3 5 te 3 gibi yani 5 yıl ce za aldın 3 yıl yatar olur artı denetimli olur sizin ki dolandırıcılık oldu için 3 yıl denetimli serbestlik var zaten yani yatar yokkk sıkmayın canınızı
Kardeşim ben neden işlemediğim suça denetim alırsam şükür diyeyim, yanlış bakış açısı. Hakimleri bir kazana atacaksın üstüne çamaşır suyu döküp formatlayıp tekrar iş başı yaptıracaksın en güzeli o