Konu
Bir davada sanık olarak yargılandınız mı?
26-04-2025, 18:36:44
#23
ProxyLicense
A.AY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neyden dolayı yargılanıyorsunuz? Bozum işi mi?
Sunucu optimizasyonu yapmıştım aynı adama 1 yılda 3 kez 2 sini parça parça verdi parası yok diye diğerini 1 seferlik ufak tefek düzenleme yapacağım için düşük ücret almıştım.