A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyden dolayı yargılanıyorsunuz? Bozum işi mi?
Sunucu optimizasyonu yapmıştım aynı adama 1 yılda 3 kez 2 sini parça parça verdi parası yok diye diğerini 1 seferlik ufak tefek düzenleme yapacağım için düşük ücret almıştım.