gorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim ben neden işlemediğim suça denetim alırsam şükür diyeyim, yanlış bakış açısı. Hakimleri bir kazana atacaksın üstüne çamaşır suyu döküp formatlayıp tekrar iş başı yaptıracaksın en güzeli o
Dostum gönül isterdie hakim ister mi acaba burası Türkiye bir de bunuda unutmamak lazım her şey olabilir olmaz deme adalet işte