gorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok işte o adalet değil cehalet. Adam sunucu ney, optimizasyon ney, freelancer nedir bilmiyor. İfade veriyorum bilmediği terimi yazmıyorlar birde adam akıllı.
Bilişim davalarına alanında uzman adli bilişimciler katılmalı kesinlikle.
O cehalet den değil ülkede tam işe hakim kişiler olmadığı için şimdi git ifade ver adam hırsıza bakıyor cinayete bakıyor tecav..ze bakıyor vs şimdi ne kadar kendini geliştire bilir ki bir hakim kısaca bir adamı dalı olmadı yerde çalıştırırsan olacağı bu ama yurtdışında böyle değil bunu şöyle düşün a101 veya şok bir gibi marketler nasıl adam çalıştırıyor adam kasaya bakıyor reyonu mal diziyor temizlik yapıyor vs vs ama hakkını da vermiyor zihniyet bu olduğu her zaman kaybederiz maalesef...