• 21-04-2025, 03:28:16
    #1
    Hayır, çözüleceğini düşünmüyorum. İster CHP ister AKP ile devam edelim bu torpil olayı hiç bitmeyecek. Herkes kendi adamlarını ve çevresini kayırıyor, parti ayırt etmeksizin. Hatta o kadar abarttılar ki şöyle bir şey anlatayım. Sinop Belediyesinde (CHP) yeni işe giren arkadaş bile şunu diyor. Belediyedeki çalışanlar kadar nankör, ..... insan topluluğu hiç bir yerde yok.Niye diye sorduğumda artık o kadar laçkalaşmışlarki seni benim gibileri işten bezdirip kendi yakın akrabalarını, çevresindekileri aldırma peşindeler diyor.
    Bu belediyeki aşağılıklar bundan önceki yine Chp belediye başkanı döneminde hiç işe bile gelmeyip aydan aya maaş alanlar veya işe çok geç gelenler mi dersin, neler neleri vardı...

    Benimde belediye müdür vs. tanıdıklarım var lakin onlar bile demiyor gel seni şuraya aldıralım . Ben misal sosyal medya uzmanıyım. Sinop gibi küçük bir yerde bu işleri sadece benim gibi insanlar yapıyor. Lakin y.alaka, partiden olmadığımız için bu tarz işlere layık görmüyorlar. Onun için sigortasız çalışmaya devam...

    X bir yerde katip olan arkadaş bile şuanki memur alımlarında torpilsiz girdim diyen yalan konuşuyor demişti bir kaç yıl önce. Kimse hikaye anlatmasın, sapına kadar torpilliler. E bu sefer ne oluyor ? Gerçekten hak eden, sağlam bi yerden üniversite bitirip, alanında başarılı kişiler özel sektörde veya işsiz. Benim İngilizce kursuna gittiğim Hocam gibi. Kadın KPSS vs. tövbe etmiş, torpil yüzüne sittin sene bir daha girmem diyor

    Bana kimse liyakattan bahsetmesin. Böyle şeyler artık kalmadı ! Tekrar diyorum hiç bir partiye inanmıyorum ve güvenmiyorum. Konu siyaside değildir.
    • looktr
    looktr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-04-2025, 03:40:53
    #2
    Torpille işe girmek ömür boyu kul hakkı yemektır omu boyu aldıgı her maaş kul hakkına girmiştir öbür tarafta hakkı yenilen karşılığını alacak sabretmek lazım zor olsa da...
  • 21-04-2025, 03:41:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Torpil kim gelirse gelsin bitmez; bu ne yeni çıktı, ne de sonradan bozuldu ilkten beridir var... En başından beri sistemin çürük dişi. Değişen sadece torpillinin partisi.
  • 21-04-2025, 03:43:30
    #4
    Ağzına sağlık hocam.
  • 21-04-2025, 03:59:13
    #5
    Hiçbir zaman bitmez ve biteceğini düşünmek delilikten başka bir şey değildir.
  • 21-04-2025, 04:00:05
    #6
    youtuber53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Torpille işe girmek ömür boyu kul hakkı yemektır omu boyu aldıgı her maaş kul hakkına girmiştir öbür tarafta hakkı yenilen karşılığını alacak sabretmek lazım zor olsa da...
    Hocam ben hakkımı helal etmiyem. Öbür tarafta peşlerini de bırakmayacağım.
  • 21-04-2025, 04:08:04
    #7
    Romanını yazabilirim bu konunun ama torpilsiz girenler var onu belirteyim. Belediyeler malesef siyasi kurumlar. Her seçilen parti ve başkan kendi düşüncesine yakın kişileri işe alma eğilimi gösteriyor ve kadrolaşıyor. Zabıt katibi vs. alımlarında yargı mensubu veya siyasi referansı olmadan işe girilmesi çok zor. Genelde kpss puanı+mülakat olan alımlarda bu tarz birşeyler olma ihtimali yüksek. Kamuda liyakatlı kişiler halen var fakat aktif görev verilmiyor genel olarak. Referansı olan kişiler malesef ön plana çıkıyor.

    Şimdi belediyeler sadece istisnai memur olarak (özel kalem müdürlüğü) memur alımı yapabilir. Bunun için de bakanlıktan izin almaları gerekiyor. Çok üst düzey referansınız yoksa bu yol çok zor. Sözleşmeli personel alımını mevzuat değişikliği ile kapattılar diyebiliriz. Diğer seçenek kadrolu işçi veya belediye şirketine işçi olarak girmeniz. Burada en kestirme yol belediye şirketine işçi olarak girilmesi. Genellikle belediyelerde teknik personel ihtiyacı var, mühendis, tekniker gibi veya usta tarzı işçi ihtiyacı olabiliyor.
  • 21-04-2025, 04:55:55
    #8
    Söveydin akrabam olur eski belediye başkanı. torbilmi dibine kadar torpil akrabalarımın alayı belediyede. çoguda belediyeden emekli
  • 21-04-2025, 04:57:49
    #9
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söveydin akrabam olur eski belediye başkanı. torbilmi dibine kadar torpil akrabalarımın alayı belediyede. çoguda belediyeden emekli
    Anlattıklarım bizzat doğru şeyler hocam. Sövmek bana ve forum kurallarına göre uygun değil
    • amiral79
    amiral79 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.