Hayır, çözüleceğini düşünmüyorum. İster CHP ister AKP ile devam edelim bu torpil olayı hiç bitmeyecek. Herkes kendi adamlarını ve çevresini kayırıyor, parti ayırt etmeksizin. Hatta o kadar abarttılar ki şöyle bir şey anlatayım. Sinop Belediyesinde (CHP) yeni işe giren arkadaş bile şunu diyor. Belediyedeki çalışanlar kadar nankör, ..... insan topluluğu hiç bir yerde yok.Niye diye sorduğumda artık o kadar laçkalaşmışlarki seni benim gibileri işten bezdirip kendi yakın akrabalarını, çevresindekileri aldırma peşindeler diyor.
Bu belediyeki aşağılıklar bundan önceki yine Chp belediye başkanı döneminde hiç işe bile gelmeyip aydan aya maaş alanlar veya işe çok geç gelenler mi dersin, neler neleri vardı...
Benimde belediye müdür vs. tanıdıklarım var lakin onlar bile demiyor gel seni şuraya aldıralım . Ben misal sosyal medya uzmanıyım. Sinop gibi küçük bir yerde bu işleri sadece benim gibi insanlar yapıyor. Lakin y.alaka, partiden olmadığımız için bu tarz işlere layık görmüyorlar. Onun için sigortasız çalışmaya devam...
X bir yerde katip olan arkadaş bile şuanki memur alımlarında torpilsiz girdim diyen yalan konuşuyor demişti bir kaç yıl önce. Kimse hikaye anlatmasın, sapına kadar torpilliler. E bu sefer ne oluyor ? Gerçekten hak eden, sağlam bi yerden üniversite bitirip, alanında başarılı kişiler özel sektörde veya işsiz. Benim İngilizce kursuna gittiğim Hocam gibi. Kadın KPSS vs. tövbe etmiş, torpil yüzüne sittin sene bir daha girmem diyor
Bana kimse liyakattan bahsetmesin. Böyle şeyler artık kalmadı ! Tekrar diyorum hiç bir partiye inanmıyorum ve güvenmiyorum. Konu siyaside değildir.