youtuber53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Torpille işe girmek ömür boyu kul hakkı yemektır omu boyu aldıgı her maaş kul hakkına girmiştir öbür tarafta hakkı yenilen karşılığını alacak sabretmek lazım zor olsa da...
Hocam ben hakkımı helal etmiyem. Öbür tarafta peşlerini de bırakmayacağım.