• 21-04-2025, 05:01:12
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlattıklarım bizzat doğru şeyler hocam. Sövmek bana ve forum kurallarına göre uygun değil
    Memleketim çok güzel bir yer ama hayır cıkmaz. büyümezde oyle kalır orası. hersene tatilimi orda yapıyordum gecen sene uyuz oldum antalya fiyatlarını bile geçmiş şaka gibi. trafik desen lanet. memlekete bakan belediye yok heryer çöplük. gelincik de evimiz var ulan yolun ortasından çalı bitermi ot demiyorum bak çalı neyse yaramı deştin gece gece
  • 21-04-2025, 05:04:45
    #11
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memleketim çok güzel bir yer ama hayır cıkmaz. büyümezde oyle kalır orası. hersene tatilimi orda yapıyordum gecen sene uyuz oldum antalya fiyatlarını bile geçmiş şaka gibi. trafik desen lanet. memlekete bakan belediye yok heryer çöplük. gelincik de evimiz var ulan yolun ortasından çalı bitermi ot demiyorum bak çalı neyse yaramı deştin gece gece
    Bu düzen değişmez hocam. Benimde umudum kalmadı, belki ilerleyen yıllarda bende taşınırım göçerim bir yerlere
  • 21-04-2025, 05:05:54
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu düzen değişmez hocam. Benimde umudum kalmadı, belki ilerleyen yıllarda bende taşınırım göçerim bir yerlere
    Ne işle meşkulsun sen belki yardımım dokunur
  • 21-04-2025, 05:07:22
    #13
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne işle meşkulsun sen belki yardımım dokunur
    Sosyal medya uzmanıyım hocam. Haber sitem var, tek gelirim adsense ve facebook sayfalarıma aldığım reklam o kadar. En kötü yanı da sigortamın olmayışı.
  • 21-04-2025, 05:11:55
    #14

  • 21-04-2025, 07:51:27
    #15
    Torpil sorunu hiçbir zaman çözülmeyecek sadece bu ülkede yok aslında genel dünyada var da bizim ülkemizde ahlaksız insanlar çoğunlukta olduğundan böyle şeyleri artık normal karşılıyorlar.
    Çoluğuna çocuğuna ömür boyu kul hakkı yediriyor işte
  • 21-04-2025, 08:29:28
    #16
    Aslında torpile kızmıyoruz, torpil yapamadığımız için tepki gösteriyoruz. Yarın bir tanıdık seni arasa gel seni belediye veya farklı bir kuruma işe aldıracağım dese, kaç kişi yok ben gelmem torpildir etik değil diye tepki verir?

    Demek istedigim elimize geçtiği zaman bunu değerlendirdiğimiz için bu torpil olayı bitmez.
  • 21-04-2025, 08:48:32
    #17
    ben torpili
    damat-eşi-kayınvalide-enişte dörtgenine bağlıyorum bakınız avrupada böyle bir dörtgen yok,
    şimdi nasıl işliyor bu dörtgen

    enişte işsiz annesi kayınvalide oğlunun işsiz olduğuna üzülüyor ve diyor ne olacak,
    enişte de diyor ki ah anne bizim damat belediyede şu kurumda keşke beni işe aldırsa
    - yapabilir mi?
    - yapabilir tabi
    kayınvalide hemen kızına diyor kızım abin/kardeşin işsiz belediyede de işe alım var git kocana söyle işe aldırsın
    - ama anne torpil filan yok
    - benim oğlumu işe almayacak damat benim evime gelmesin sen bu işi hallet diyor
    - bu akşam biraz "surat as" diyor (kibarca söyledim )

    belediyede çalışan damat eve geliyor bakıyor hanım soğuk
    - hayırdır ne oldu?
    - benim kardeşim işsiz sen belediyeye onu bunu alıyorsun
    - ya ama alınması gereken kişi onlar
    - hayır alınması gereken kişi benim kardeşim
    gece bir soğuk davranıyor iki soğuk davranıyor
    belediyede çalışan damat da pes ediyor yolunu bulup aldırıyor

    avrupada böyle bir dörtgen olmadığı için orada torpil yok burada da böyle bir dörtgen olacağı için hep olacaktr

    tüm mesele bu bence
  • 21-04-2025, 09:12:51
    #18
    R10.NET'in Bence En İyisi
    youtuber53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Torpille işe girmek ömür boyu kul hakkı yemektır omu boyu aldıgı her maaş kul hakkına girmiştir öbür tarafta hakkı yenilen karşılığını alacak sabretmek lazım zor olsa da...
    Torpilsizde işe girmek diye bi şey bu ülkede kalmamıştır. Ömür boyu senin hakkını yerler sende izlersin o zaman. Sistem böyle ve sende sisteme göre davranıyorsun, artık kul hakkı olmaktan çıkıyor bu.