Aslında torpile kızmıyoruz, torpil yapamadığımız için tepki gösteriyoruz. Yarın bir tanıdık seni arasa gel seni belediye veya farklı bir kuruma işe aldıracağım dese, kaç kişi yok ben gelmem torpildir etik değil diye tepki verir?

Demek istedigim elimize geçtiği zaman bunu değerlendirdiğimiz için bu torpil olayı bitmez.