ben torpili
damat-eşi-kayınvalide-enişte dörtgenine bağlıyorum bakınız avrupada böyle bir dörtgen yok,
şimdi nasıl işliyor bu dörtgen

enişte işsiz annesi kayınvalide oğlunun işsiz olduğuna üzülüyor ve diyor ne olacak,
enişte de diyor ki ah anne bizim damat belediyede şu kurumda keşke beni işe aldırsa
- yapabilir mi?
- yapabilir tabi
kayınvalide hemen kızına diyor kızım abin/kardeşin işsiz belediyede de işe alım var git kocana söyle işe aldırsın
- ama anne torpil filan yok
- benim oğlumu işe almayacak damat benim evime gelmesin sen bu işi hallet diyor
- bu akşam biraz "surat as" diyor (kibarca söyledim )

belediyede çalışan damat eve geliyor bakıyor hanım soğuk
- hayırdır ne oldu?
- benim kardeşim işsiz sen belediyeye onu bunu alıyorsun
- ya ama alınması gereken kişi onlar
- hayır alınması gereken kişi benim kardeşim
gece bir soğuk davranıyor iki soğuk davranıyor
belediyede çalışan damat da pes ediyor yolunu bulup aldırıyor

avrupada böyle bir dörtgen olmadığı için orada torpil yok burada da böyle bir dörtgen olacağı için hep olacaktr

tüm mesele bu bence