Memleketim çok güzel bir yer ama hayır cıkmaz. büyümezde oyle kalır orası. hersene tatilimi orda yapıyordum gecen sene uyuz oldum antalya fiyatlarını bile geçmiş şaka gibi. trafik desen lanet. memlekete bakan belediye yok heryer çöplük. gelincik de evimiz var ulan yolun ortasından çalı bitermi ot demiyorum bak çalı neyse yaramı deştin

gece gece
Bu düzen değişmez hocam. Benimde umudum kalmadı, belki ilerleyen yıllarda bende taşınırım göçerim bir yerlere