Torpille işe girmek ömür boyu kul hakkı yemektır omu boyu aldıgı her maaş kul hakkına girmiştir öbür tarafta hakkı yenilen karşılığını alacak sabretmek lazım zor olsa da...
Torpilsizde işe girmek diye bi şey bu ülkede kalmamıştır. Ömür boyu senin hakkını yerler sende izlersin o zaman. Sistem böyle ve sende sisteme göre davranıyorsun, artık kul hakkı olmaktan çıkıyor bu.