• 21-04-2025, 09:14:19
    #19
    Sırf torpilim yok diye polislikten,katiplikten,diğer büro memurluklarından elendim sayamıyorum artık. Ama şunu söylüyorum o mezarın içine girdiği vakitte torpil yaptıranlar öyle pişman olacak ki keşke aç kalsaydım da yaptirmasaydım iş işten geçicek hak yerini mutlaka bulacağına adım gibi eminim.
  • 21-04-2025, 09:23:34
    #20
    mustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında torpile kızmıyoruz, torpil yapamadığımız için tepki gösteriyoruz. Yarın bir tanıdık seni arasa gel seni belediye veya farklı bir kuruma işe aldıracağım dese, kaç kişi yok ben gelmem torpildir etik değil diye tepki verir?

    Demek istedigim elimize geçtiği zaman bunu değerlendirdiğimiz için bu torpil olayı bitmez.
    hocam ben torpili savunmuyorum. Dikkat ettiysen konuda da bahsettim. Yetkin olan alınsın. Niye işle alakası olmayan biri alınıyor ? Benim tepkim buna.
    • mustafa63
    mustafa63 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-04-2025, 09:34:46
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben torpili savunmuyorum. Dikkat ettiysen konuda da bahsettim. Yetkin olan alınsın. Niye işle alakası olmayan biri alınıyor ? Benim tepkim buna.
    Sizin için söylemedim hocam, genel olarak toplum buna meyilli herkes veryansın ediyor ama kimin eline geçsede affetmiyor, bu yüzden torpil olayı çoğalır ama azalmaz.
  • 21-04-2025, 10:36:43
    #22
    Yalakalık başarmanın yarısıdır, torpil tamamı, 😊
  • 21-04-2025, 10:53:44
    #23
    Kurumsal PLUS
    Torpil sorunu çözülmez hocam
  • 21-04-2025, 11:07:36
    #24
    24 yıl önce derece ile kamu alım sınavından sonra 25 30 mülakat sonrasında elene elene zorla ve torpilsiz olarak iyi bir kuruma yerleşmeyi başarmış bir abiniz olarak yazıyorum:
    Memleketin durumuna, torpile, haksızlığa karşı durun mutlaka; ama bunlar sizin durumunuzu kurtarmaz. Kendiniz için yapacağınız en iyi şey yakınmayı bırakmak ve içsel odaklı olmaktır. Memuriyet peşinde garanti maaş peşinde koşmayın. Torpille hırsızlıkla yolsuzlukla işiniz olmasın, kendi işinize bakın, kendinizi geliştirin ve mutlu bir yaşam kurun. Ülkeden yakınarak haksızlıklardan yakınarak kendiniz için bir gelişim gösteremezsiniz. Elbette haklısınız, torpil olmasın, ama var ve bunun ne zaman değişeceği belli değil. Bir çok kişi gibi ben de uzun süredir ülkenin iyiye gitmediğini düşünüyorum.
    İçsel odaklı olun. Sizi sizden başkası kurtarmaz. Çevrenizdeki, mesela forumdaki insanlara bakın. İki tür insan var: birincisi sorumluluk sahibi ve kendisine bakan kendisine odaklanan kişiler. Bu kişiler başarılı oluyor. Diğeri de diğer kişilerden ülkeden çağdan herşeyden şikayet eden insanlar. Başarılı olmaları mümkün değil. Çünkü etkileyemeyecekleri şeylere yoğunlaşıyorlar. En iyi etkileyebileceğiniz şey kendinizdir. Kendinize odaklarının. İşinize bakın gençler. Güzel bir hayat sizi bekliyor, ne iş yaparsanız yapın iyi yaptığınızda kapılar açılır ve kazanırsınız. Kazandığınızı çarçur etmezseniz yatırımcılığı ve girişimciliği öğrenirseniz zenginliğiniz sürekli artar. Yakınırsanız dipsiz kuyuya düşersiniz. İçsel Odaklı Olun.
  • 21-04-2025, 11:10:31
    #25
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 yıl önce derece ile kamu alım sınavından sonra 25 30 mülakat sonrasında elene elene zorla ve torpilsiz olarak iyi bir kuruma yerleşmeyi başarmış bir abiniz olarak yazıyorum:
    Memleketin durumuna, torpile, haksızlığa karşı durun mutlaka; ama bunlar sizin durumunuzu kurtarmaz. Kendiniz için yapacağınız en iyi şey yakınmayı bırakmak ve içsel odaklı olmaktır. Memuriyet peşinde garanti maaş peşinde koşmayın. Torpille hırsızlıkla yolsuzlukla işiniz olmasın, kendi işinize bakın, kendinizi geliştirin ve mutlu bir yaşam kurun. Ülkeden yakınarak haksızlıklardan yakınarak kendiniz için bir gelişim gösteremezsiniz. Elbette haklısınız, torpil olmasın, ama var ve bunun ne zaman değişeceği belli değil. Bir çok kişi gibi ben de uzun süredir ülkenin iyiye gitmediğini düşünüyorum.
    İçsel odaklı olun. Sizi sizden başkası kurtarmaz. Çevrenizdeki, mesela forumdaki insanlara bakın. İki tür insan var: birincisi sorumluluk sahibi ve kendisine bakan kendisine odaklanan kişiler. Bu kişiler başarılı oluyor. Diğeri de diğer kişilerden ülkeden çağdan herşeyden şikayet eden insanlar. Başarılı olmaları mümkün değil. Çünkü etkileyemeyecekleri şeylere yoğunlaşıyorlar. En iyi etkileyebileceğiniz şey kendinizdir. Kendinize odaklarının. İşinize bakın gençler. Güzel bir hayat sizi bekliyor, ne iş yaparsanız yapın iyi yaptığınızda kapılar açılır ve kazanırsınız. Kazandığınızı çarçur etmezseniz yatırımcılığı ve girişimciliği öğrenirseniz zenginliğiniz sürekli artar. Yakınırsanız dipsiz kuyuya düşersiniz. İçsel Odaklı Olun.
    Hocam şuan zaten mecbur hayat beni kendi işimi yapmaya zorladı. Asgari ücretin bir tık üstü, sigortasız bir adsense gelirine sahibim. Neden sigortalı rahat bir işte çalışmak benim hakkım değil mi ?
  • 21-04-2025, 11:12:33
    #26
    Daha fazlası hakkınız.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan zaten mecbur hayat beni kendi işimi yapmaya zorladı. Asgari ücretin bir tık üstü, sigortasız bir adsense gelirine sahibim. Neden sigortalı rahat bir işte çalışmak benim hakkım değil mi ?
  • 21-04-2025, 12:26:33
    #27
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 yıl önce derece ile kamu alım sınavından sonra 25 30 mülakat sonrasında elene elene zorla ve torpilsiz olarak iyi bir kuruma yerleşmeyi başarmış bir abiniz olarak yazıyorum:
    Memleketin durumuna, torpile, haksızlığa karşı durun mutlaka; ama bunlar sizin durumunuzu kurtarmaz. Kendiniz için yapacağınız en iyi şey yakınmayı bırakmak ve içsel odaklı olmaktır. Memuriyet peşinde garanti maaş peşinde koşmayın. Torpille hırsızlıkla yolsuzlukla işiniz olmasın, kendi işinize bakın, kendinizi geliştirin ve mutlu bir yaşam kurun. Ülkeden yakınarak haksızlıklardan yakınarak kendiniz için bir gelişim gösteremezsiniz. Elbette haklısınız, torpil olmasın, ama var ve bunun ne zaman değişeceği belli değil. Bir çok kişi gibi ben de uzun süredir ülkenin iyiye gitmediğini düşünüyorum.
    İçsel odaklı olun. Sizi sizden başkası kurtarmaz. Çevrenizdeki, mesela forumdaki insanlara bakın. İki tür insan var: birincisi sorumluluk sahibi ve kendisine bakan kendisine odaklanan kişiler. Bu kişiler başarılı oluyor. Diğeri de diğer kişilerden ülkeden çağdan herşeyden şikayet eden insanlar. Başarılı olmaları mümkün değil. Çünkü etkileyemeyecekleri şeylere yoğunlaşıyorlar. En iyi etkileyebileceğiniz şey kendinizdir. Kendinize odaklarının. İşinize bakın gençler. Güzel bir hayat sizi bekliyor, ne iş yaparsanız yapın iyi yaptığınızda kapılar açılır ve kazanırsınız. Kazandığınızı çarçur etmezseniz yatırımcılığı ve girişimciliği öğrenirseniz zenginliğiniz sürekli artar. Yakınırsanız dipsiz kuyuya düşersiniz. İçsel Odaklı Olun.
    Konu hariç forumda okuduğum en güzel yorumlardan birisi