Sırf torpilim yok diye polislikten,katiplikten,diğer büro memurluklarından elendim sayamıyorum artık. Ama şunu söylüyorum o mezarın içine girdiği vakitte torpil yaptıranlar öyle pişman olacak ki keşke aç kalsaydım da yaptirmasaydım iş işten geçicek hak yerini mutlaka bulacağına adım gibi eminim.