Aslında torpile kızmıyoruz, torpil yapamadığımız için tepki gösteriyoruz. Yarın bir tanıdık seni arasa gel seni belediye veya farklı bir kuruma işe aldıracağım dese, kaç kişi yok ben gelmem torpildir etik değil diye tepki verir?
Demek istedigim elimize geçtiği zaman bunu değerlendirdiğimiz için bu torpil olayı bitmez.
hocam ben torpili savunmuyorum. Dikkat ettiysen konuda da bahsettim. Yetkin olan alınsın. Niye işle alakası olmayan biri alınıyor ? Benim tepkim buna.