hocam ben torpili savunmuyorum. Dikkat ettiysen konuda da bahsettim. Yetkin olan alınsın. Niye işle alakası olmayan biri alınıyor ? Benim tepkim buna.
Sizin için söylemedim hocam, genel olarak toplum buna meyilli herkes veryansın ediyor ama kimin eline geçsede affetmiyor, bu yüzden torpil olayı çoğalır ama azalmaz.