R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
60
●2.662
- 23-01-2025, 22:54:36Apple düşmanıydım 4 aydır felan iphone 13 kullanıyorum diyordum bir kamerası var nedir yanide o iş öyle değil şuana kadar batarya harici hiç pişmanlık yaşamadım farkta oldukça farklı tofaştan bmw ye binmiş gibiyim birde daha yüksek bir model kullanırsam sanırım bu fark iyice açılır
- 24-01-2025, 00:19:31Xiaomi 14
- uzun süre kullanım
- leica kamera efsane. son çıkan iPhone 16 pro xxmax prodan bile iyi
- hızlı ve kullanışlı
- her konuda özgürsün.. - 24-01-2025, 00:30:32Samsung S21 2. Nesil indirimdeydi aldığımda ama mi10t cihazımı özlüyorum...
- 24-01-2025, 00:31:003GSten beri takribi 2008 yılından bu yana iphone kullanıcısıyım. Şu an da 15 pro max ve şirket telefonu iphone 11 kullanıyorum. İşim gereği 15 pro max bile bazen ağır kalabiliyor maalesef. Render almam gereken anlarda kasabiliyor ama yine de stabillik ve saçma sapan sorunlardan uzak kalmak icin iphone kullanıyorum.
- 24-01-2025, 02:11:2014 pro max zamanında param buna yetti şu an değiştirme ihtiyacım yok Apple böyle giderse hiçte olmayacak ihtiyacım
- 24-01-2025, 05:23:21Apple markasına karşı antipati duyuyorum ve bu sebeple kendimi bildim bileli Android kullanıyorum.
Son 5 yıldır da sadece Xiaomi kullanıyorum. Kullandığım cihaz şuan Xiaomi 14T Pro.
Kamerası(Leica Lens) ve şarj doldurma süresi(120W Kablolu ile 25-30 Dk'da dolum - 50W kablosuz ile yaklaşık 1 saatte dolum) tercih sebebim.
Günümüzdeki cihazların batarya yapısı ve diğer kullanılan malzemelerinin kalitesi de göz önünde bulundurulduğunda, bir cihazın bana göre kullanım ömrü 2-3 yıl civarı. Bu sebeple, yüksek bedeller ödemeye karşıyım.