3GSten beri takribi 2008 yılından bu yana iphone kullanıcısıyım. Şu an da 15 pro max ve şirket telefonu iphone 11 kullanıyorum. İşim gereği 15 pro max bile bazen ağır kalabiliyor maalesef. Render almam gereken anlarda kasabiliyor ama yine de stabillik ve saçma sapan sorunlardan uzak kalmak icin iphone kullanıyorum.