• 23-01-2025, 11:23:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet arkadaşlar hangi telefonu tercih sebebinizle yazar mısınız fikir sahibi oluruz.
  • 23-01-2025, 11:25:14
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    15 pro max - yd.

    Ekranın büyük oluşu ve apple kalitesinden dolayı kullanıyorum
  • 23-01-2025, 11:25:33
    #3
    Xiaomi 12Pro
  • 23-01-2025, 11:25:48
    #4
    iphone 11 kullanıyorum 5 yıldır benimle baya baya beraber yaşıyoruz 64gb tabi bulutsuz olmaz.
  • 23-01-2025, 11:25:51
    #5
    iphone.
    güvenlik.
    Sıfır risk.
  • 23-01-2025, 11:27:56
    #6
    Note 13 pro 5G yd hoşuma gittiği için ve uygun fiyat
  • 23-01-2025, 11:29:27
    #7
    Nokia 5110 seri telefon o yüzden tercihim.
  • 23-01-2025, 11:33:08
    #8
    Mi 9T Pro'dan 15 Pro Max'e geçtim. Telefon kullandığımı şimdi anlıyorum
  • 23-01-2025, 11:34:05
    #9
    tematem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mi 9T Pro'dan 15 Pro Max'e geçtim. Telefon kullandığımı şimdi anlıyorum
    Öncesinde iPhone düşmanlığınız var mıydı hocam