R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
60
●2.662
- 23-01-2025, 11:23:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet arkadaşlar hangi telefonu tercih sebebinizle yazar mısınız fikir sahibi oluruz.
- 23-01-2025, 11:25:48iphone 11 kullanıyorum 5 yıldır benimle baya baya beraber yaşıyoruz 64gb tabi bulutsuz olmaz.
- 23-01-2025, 11:34:05Öncesinde iPhone düşmanlığınız var mıydı hocamtematem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
