Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
23-01-2025, 11:25:14
#2
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
15 pro max - yd.
Ekranın büyük oluşu ve apple kalitesinden dolayı kullanıyorum