R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
60
●2.662
- 24-01-2025, 08:37:05xioami 11T isimi goruyor. Telefona cok para vermeye gerek yok. Surekli yenisi cikiyor nasil olsa
- 24-01-2025, 09:09:0215 plus kullanıyorum, daha önceden samsung s23 fe'deydim. apple'a karşı bir antipatim vardı ama eşime alırken ulan dedim dayanamadım kendime de aldım bir tane. bugüne kadar antipatim boşaymış. gayet rahat kullanıyorum alıştım da güzel yani. burada en sıkıntılı taraf internet sınırsız değilse müzikte filmde sıkıntı yaşarsınız. vodafone redteyim sınırsız internet, spotify premium + netflixle sıfır sıkıntı kafa rahat devam edebilirsiniz.
- 25-01-2025, 11:53:57xiaomi kullanıyorum çünkü 15binlik telefonla her işimi yaparken 40-50 bin vermeye gerek görmüyorum