• 24-01-2025, 08:37:05
    #46
    xioami 11T isimi goruyor. Telefona cok para vermeye gerek yok. Surekli yenisi cikiyor nasil olsa
  • 24-01-2025, 09:09:02
    #47
    15 plus kullanıyorum, daha önceden samsung s23 fe'deydim. apple'a karşı bir antipatim vardı ama eşime alırken ulan dedim dayanamadım kendime de aldım bir tane. bugüne kadar antipatim boşaymış. gayet rahat kullanıyorum alıştım da güzel yani. burada en sıkıntılı taraf internet sınırsız değilse müzikte filmde sıkıntı yaşarsınız. vodafone redteyim sınırsız internet, spotify premium + netflixle sıfır sıkıntı kafa rahat devam edebilirsiniz.
  • 24-01-2025, 09:40:20
    #48
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Yeterli olduğu için i11
  • 24-01-2025, 10:09:02
    #49
    16 pro max çünkü diğeri bozuldu bu vardı bunu aldım
  • 24-01-2025, 11:21:13
    #50
    SM M22 bütün ihtiyaclarımı fazlasıyla karsılıyor.
  • 25-01-2025, 07:22:33
    #51
    Xiaomi 13 Ultra ve yakın zamanda 15u

    Root imkanı ve Çin bölgesi avantajları + kamera donanımı vs. Eskiden favorim Huawei ama malum kapalı kutuya döndü
  • 25-01-2025, 11:53:57
    #52
    xiaomi kullanıyorum çünkü 15binlik telefonla her işimi yaparken 40-50 bin vermeye gerek görmüyorum
  • 25-01-2025, 12:00:26
    #53
    12 mini kullanıyorum - Tek elle kullanımı ve küçük olması hoşuma gidiyor.
    Bataryası günü kurtarmayı geçtim hiç yok desem yeridir.
  • 25-01-2025, 12:01:48
    #54
    honor x9a - dayanıklı ve zarif olduğundan