Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
25-01-2025, 12:00:26
#53
Adrosca
12 mini kullanıyorum - Tek elle kullanımı ve küçük olması hoşuma gidiyor.
Bataryası günü kurtarmayı geçtim hiç yok desem yeridir.