Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
25-01-2025, 11:53:57
#52
efekanrasit
xiaomi kullanıyorum çünkü 15binlik telefonla her işimi yaparken 40-50 bin vermeye gerek görmüyorum