15 plus kullanıyorum, daha önceden samsung s23 fe'deydim. apple'a karşı bir antipatim vardı ama eşime alırken ulan dedim dayanamadım kendime de aldım bir tane. bugüne kadar antipatim boşaymış. gayet rahat kullanıyorum alıştım da güzel yani. burada en sıkıntılı taraf internet sınırsız değilse müzikte filmde sıkıntı yaşarsınız. vodafone redteyim sınırsız internet, spotify premium + netflixle sıfır sıkıntı kafa rahat devam edebilirsiniz.