Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
23-01-2025, 11:34:05
#9
Mertarikbey
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tematem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mi 9T Pro'dan 15 Pro Max'e geçtim. Telefon kullandığımı şimdi anlıyorum
Öncesinde iPhone düşmanlığınız var mıydı hocam