Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
24-01-2025, 00:58:57
#42
Onurss
Kurumsal Üye
iPhone 16 Pro Max kullanıyorum.
Ekranın büyük olması, kamerası, güvenliği gibi nedenler..