Apple düşmanıydım 4 aydır felan iphone 13 kullanıyorum diyordum bir kamerası var nedir yanide o iş öyle değil şuana kadar batarya harici hiç pişmanlık yaşamadım farkta oldukça farklı tofaştan bmw ye binmiş gibiyim birde daha yüksek bir model kullanırsam sanırım bu fark iyice açılır