Apple markasına karşı antipati duyuyorum ve bu sebeple kendimi bildim bileli Android kullanıyorum.
Son 5 yıldır da sadece Xiaomi kullanıyorum. Kullandığım cihaz şuan Xiaomi 14T Pro.
Kamerası(Leica Lens) ve şarj doldurma süresi(120W Kablolu ile 25-30 Dk'da dolum - 50W kablosuz ile yaklaşık 1 saatte dolum) tercih sebebim.

Günümüzdeki cihazların batarya yapısı ve diğer kullanılan malzemelerinin kalitesi de göz önünde bulundurulduğunda, bir cihazın bana göre kullanım ömrü 2-3 yıl civarı. Bu sebeple, yüksek bedeller ödemeye karşıyım.