GencFoby adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Köpek Isırması sonrası hukuki haklar
24
●1.154
- 20-01-2025, 22:06:49geçmiş olsun, umarım olumlu sonuç alırsınız
- 20-01-2025, 22:12:14Üyeliği durdurulduAsıl sorunumuz bu zaten ortada sorun olur ama kimse sorumluluğu üstlenmez.......... Biz çocukken de böyleydi büyüdük hala aynı sorun kanun ve yasalarda değil. Hakim bile ceza verirken sorumluluk almak istemiyor belediye mi sorumluluk alacak ? Bana saçma geliyor sana da öyle glssin beenceDogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2025, 22:22:57Hastahane raporlarını alın , tutanak halinde mi verirler bilemem , raporlar ve olayı özetleyen dilekçe ile beraber savcıya gidin suç duyurusunda bulunun ,
Onlar bilir hangi belediyeye ne yapacaklarını - 21-01-2025, 00:47:4010 sene uğraşsa alır, en azından köpekler tespit edilip karantinaya alınabilir ve küpesi var mı, çipi var mı, aşıları tam mı bunla ilgili gerekli raporlar alınabilir.yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2025, 02:55:07Geçen 12 yaşında ki bir çocuğu resmen yediler.
İnsanlar çoluğunu çocuğunu sokağa göndermeye korkar oldu.
Halen daha sokak köpeğini savunanlar var.
Bunlar sokak köpeği değil, CANAVARLAŞMIŞ VAHŞİ SOKAK KÖPEĞİ.
İkisi arasında çok fark var.
Kendi halinde kimseye zararı olmayan, önüne bir kap yemek ve su koyduğunda seni koruyan kollayan köpeklere lafım yok.
Ama sürekli sağa sola saldıran, kuduz riski olan, toplu halde gezen köpeklerin mutlaka uyutulması lazım.
Aşıla, kısırlaştır, yerine bırak tam bir fantezi.
Hiç bir belediye ne doğru düzgün aşılıyor nede kısırlaştırıyor.
Sokakta kaç tane küpeli köpek gördünüz?
Bizim burada ben neredeyse hiç rastlamadım.
Öyle aşılamayla, kısırlaştırmayla çevreye zararlı köpekler ehlileştirilmiş olmuyor. - 21-01-2025, 08:20:47Eşgal soran kişiye aynay bakıp eşgal çizebilirsiniz diyecektiniz. Ülke tam bir tımarhaneye döndü...,
- 21-01-2025, 15:53:54

oğluşummm oynamak istiyor abisi !
bu ülkede kaç çocuk daha ölecek kaç insan yaralanacak ? bu köpekler neden toplatılmıyor ?
korunaklı lüks evlerinde süs köpeği besleyip evden işe, okula, Range rover ile gidenler yüzünden çözüm bulamıyoruz !
birde acıtasyon yapıyorlar şaka gibi ben yıllarca hayvan haklarını savunan birisi olarak illallah ettim bu kafalardan...
bazı yorumcular ; köpeği mahkemeyemi vereceksin yazmış.. şaka gibi ya ! neden toplumumuz bu kadar geri ?
kardeşim devlet ve kamu kurumları neden var ?
ya biraz hukuk okuyun, bilim okuyun, genel kültürünüzü geliştirin araştirma yapın... bütün gün yengesini bilmem ne yapanları yada plaza dizilerini izlemeyin...!!
neyse fazlasını yazmayacağım yazarken sabrım taşıyor.
