• 20-01-2025, 22:06:49
    #10
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen hatta köpeğin işgalini istediler hatta, ırkını, cinsini rengini vs. verdim.
    geçmiş olsun, umarım olumlu sonuç alırsınız
  • 20-01-2025, 22:12:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Sahipsiz köpeklerin çevreye ve insanlara zarar vermesini önleme bakımından temel görev belediyelere aittir." 2 Ağustos 2024 tarihinden beri sokak köpeklerini toplama görevini yapmayan bu arkadaşın yaşadığı ilçenin belediyesi bu olaydan sorumludur.
    Asıl sorunumuz bu zaten ortada sorun olur ama kimse sorumluluğu üstlenmez.......... Biz çocukken de böyleydi büyüdük hala aynı sorun kanun ve yasalarda değil. Hakim bile ceza verirken sorumluluk almak istemiyor belediye mi sorumluluk alacak ? Bana saçma geliyor sana da öyle glssin beence
  • 20-01-2025, 22:22:57
    #12
    Hastahane raporlarını alın , tutanak halinde mi verirler bilemem , raporlar ve olayı özetleyen dilekçe ile beraber savcıya gidin suç duyurusunda bulunun ,

    Onlar bilir hangi belediyeye ne yapacaklarını
  • 20-01-2025, 23:10:50
    #13
    2 kere köpekler tarafından ısırıldım işimden oldum Allah belasını versin belediyelerin
  • 21-01-2025, 00:47:40
    #14
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir "sokak köpeği" için bile ülkemizde aylarca gündem oldu ve neredeyse ülkede yarı yarıya kutuplaşma oluştu.
    Şahsi görüşüm konu sahibi 10 sene uğraşsın 1 kuruş tazminat falan alamaz birbirimizi kandırmaya gerek yok.

    Bir şahısın köpeği olsaydı o zaman ben de hak verirdim size.
    10 sene uğraşsa alır, en azından köpekler tespit edilip karantinaya alınabilir ve küpesi var mı, çipi var mı, aşıları tam mı bunla ilgili gerekli raporlar alınabilir.
  • 21-01-2025, 02:55:07
    #15
    Geçen 12 yaşında ki bir çocuğu resmen yediler.
    İnsanlar çoluğunu çocuğunu sokağa göndermeye korkar oldu.
    Halen daha sokak köpeğini savunanlar var.
    Bunlar sokak köpeği değil, CANAVARLAŞMIŞ VAHŞİ SOKAK KÖPEĞİ.
    İkisi arasında çok fark var.
    Kendi halinde kimseye zararı olmayan, önüne bir kap yemek ve su koyduğunda seni koruyan kollayan köpeklere lafım yok.
    Ama sürekli sağa sola saldıran, kuduz riski olan, toplu halde gezen köpeklerin mutlaka uyutulması lazım.
    Aşıla, kısırlaştır, yerine bırak tam bir fantezi.
    Hiç bir belediye ne doğru düzgün aşılıyor nede kısırlaştırıyor.
    Sokakta kaç tane küpeli köpek gördünüz?
    Bizim burada ben neredeyse hiç rastlamadım.
    Öyle aşılamayla, kısırlaştırmayla çevreye zararlı köpekler ehlileştirilmiş olmuyor.
  • 21-01-2025, 03:15:39
    #16
    Köpeğin eşgali mi robot resim mi çizecekler 😂😂 Allahım sabır ver yarabbim köpel kuduz çıksa ne olacaktı cidden o belediye ne yapacaktı hocam verin savcılığa gitsin kafanız rahat etsin iş görememezlik raporuda alın belediyeden faiziyle tahsil edin
  • 21-01-2025, 08:20:47
    #17
    Eşgal soran kişiye aynay bakıp eşgal çizebilirsiniz diyecektiniz. Ülke tam bir tımarhaneye döndü...,
  • 21-01-2025, 15:53:54
    #18

    oğluşummm oynamak istiyor abisi !

    bu ülkede kaç çocuk daha ölecek kaç insan yaralanacak ? bu köpekler neden toplatılmıyor ?

    korunaklı lüks evlerinde süs köpeği besleyip evden işe, okula, Range rover ile gidenler yüzünden çözüm bulamıyoruz !

    birde acıtasyon yapıyorlar şaka gibi ben yıllarca hayvan haklarını savunan birisi olarak illallah ettim bu kafalardan...

    bazı yorumcular ; köpeği mahkemeyemi vereceksin yazmış.. şaka gibi ya ! neden toplumumuz bu kadar geri ?
    kardeşim devlet ve kamu kurumları neden var ?

    ya biraz hukuk okuyun, bilim okuyun, genel kültürünüzü geliştirin araştirma yapın... bütün gün yengesini bilmem ne yapanları yada plaza dizilerini izlemeyin...!!

    neyse fazlasını yazmayacağım yazarken sabrım taşıyor.