• 21-01-2025, 16:03:53
    #19
    bence bi tvde haber programına yaz bu durumu haber yapsınlar ozaman belkı bisey olabılır bu ulkede zarar goren gördügüyle kalıyo senın yerine ufak bi cocuk olsaydi parcalanmıstı belkı
  • 21-01-2025, 17:55:00
    #20
    sokak köpeklerin toplatılması yönünde kanun çıkmıştı. belediye bu kanuna uymadığından dolayı zarar gördüğünüzü belirterek tazminat davası açılabilir ama tabi en doğrusu bir avukatla görüşmek olur.
  • 21-01-2025, 19:03:51
    #21
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen 12 yaşında ki bir çocuğu resmen yediler.
    İnsanlar çoluğunu çocuğunu sokağa göndermeye korkar oldu.
    Halen daha sokak köpeğini savunanlar var.
    Bunlar sokak köpeği değil, CANAVARLAŞMIŞ VAHŞİ SOKAK KÖPEĞİ.
    İkisi arasında çok fark var.
    Kendi halinde kimseye zararı olmayan, önüne bir kap yemek ve su koyduğunda seni koruyan kollayan köpeklere lafım yok.
    Ama sürekli sağa sola saldıran, kuduz riski olan, toplu halde gezen köpeklerin mutlaka uyutulması lazım.
    Aşıla, kısırlaştır, yerine bırak tam bir fantezi.
    Hiç bir belediye ne doğru düzgün aşılıyor nede kısırlaştırıyor.
    Sokakta kaç tane küpeli köpek gördünüz?
    Bizim burada ben neredeyse hiç rastlamadım.
    Öyle aşılamayla, kısırlaştırmayla çevreye zararlı köpekler ehlileştirilmiş olmuyor.
    Hocam inanın artık ayırt edemez olduk. Bizim sokağımızın başında da var şuan 2 tane, kesinlikle saldırmıyorlardı hiçbir sorun yoktu bazen dönüp bakmıyorlardı bile. Fakat bir gün yürüyüş yaparken birden saldırdı bir tanesi. Yerden taş alıp atıyormuş gibi yaptım da uzaklaştı. Allah korusun bir çocuk veya yaşlı olsaydı karşısında gerçekten altına alabilirdi fino değil essahlı bir can dostumuz O yüzden benim bakış açım fazlasıyla değişti bu konuya. Yani size iyi davranan bir sokak köpeğinin hep iyi davranacağı bile garanti değil o yüzden gereken gerçekten yapılmalı dediğiniz gibi aşılamayla olacak değil aşılamayla en fazla ısırıldığımda bulaş ihtimali düşer
  • 21-01-2025, 19:13:21
    #22
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sokak köpeğinden mi tazminat alacaksınız?
    Uzun zamandır gördüğüm en boş yorumlardan birisi.
  • 21-01-2025, 19:47:52
    #23
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır gördüğüm en boş yorumlardan birisi.
    Fikrini sormadım
  • 21-01-2025, 21:05:23
    #24
    senin gidecegin kişiler köpekleri savunan feminen narsist topluluk onlara diyecegini de
  • 03-02-2025, 17:51:30
    #25
    yasal süre sınırlarını geçirmeden tazminat talepli dava açmanız halinde elbette tazminat alabilirsiniz. bu noktada belediyelerin sorumluluğu bulunuyor.