arkadaşlar merhaba
bugün gece 02.45 saatlerinde kapımın önünde 4-5 köpek tarafından saldırıya uğradım ve sol arka bacağımdan çok kötü bir şekilde köpek ısırdı ve zor kaçtım, o hızla hemen apartmana sığındım eve gittim, eve gittiğimde pantolonu yırtmış yarısını ve dişlerini vs geçirmiş ve kanamaya başlamıştı. bir nevi ölümden döndüm
acile gidip sabaha kadar bekleyip kuduz ve tetanoz aşısı oldum ve birkaç tane daha aşı olacam ayrı aralıklarla, aşı kartı verdiler. adli rapor aldım şikayetçi olmak için
bu konuda hem il hem de ilçe belediyeyi aradım ve bu konuda hukuki haklarımı belirttim ve hiçbirisi ilgilenmiyor, il belediyesi ilçeye yönlendiriyor, ilçe belediyesi il belediyesine yönlendiriyor. en az 4-5 kamu kurumu topu birbirine atıyor.
belediyeleri aradım ve anlattım, köpekleri toplayalım yok köpeğin eşgali, yok cinsi diyip saçma sapan sorular sordular, kendilerine olan oldu köpekleri toplasanız ne olur toplamasanız ne olur dedim, kaç kez arayıp şikayetçi olduk ama çözüm yok
şimdi bu konuda hukuki haklarımı aramak için neler yapabilirim, bu kaza sonrası hem maddi hem manevi tazminat nasıl talep edebilirim?
Köpek Isırması sonrası hukuki haklar
24
●1.154
- 20-01-2025, 21:49:52sokak köpeğinden mi tazminat alacaksınız?
- 20-01-2025, 21:50:52Belediyeden tazminat alabilir.yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2025, 21:52:36Her ay dünyanın vergisini huzurlu yaşamak için ödüyoruz ya, devletin ve belediyelerin de bu konuda önlemler alması gerekiyor ya ondan bahsediyor arkadaş.yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2025, 21:54:52Bir "sokak köpeği" için bile ülkemizde aylarca gündem oldu ve neredeyse ülkede yarı yarıya kutuplaşma oluştu.Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi görüşüm konu sahibi 10 sene uğraşsın 1 kuruş tazminat falan alamaz birbirimizi kandırmaya gerek yok.
Bir şahısın köpeği olsaydı o zaman ben de hak verirdim size. - 20-01-2025, 21:57:45Üyeliği durdurulduSahipli bir köpek olsaydı farklı olurdu sahipsiz çünkü
- 20-01-2025, 22:01:22yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle"Sahipsiz köpeklerin çevreye ve insanlara zarar vermesini önleme bakımından temel görev belediyelere aittir." 2 Ağustos 2024 tarihinden beri sokak köpeklerini toplama görevini yapmayan bu arkadaşın yaşadığı ilçenin belediyesi bu olaydan sorumludur.CodeCrafter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2025, 22:06:09aynen hatta köpeğin işgalini istediler hatta, ırkını, cinsini rengini vs. verdim.yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle