• 20-01-2025, 21:48:47
    #1
    arkadaşlar merhaba

    bugün gece 02.45 saatlerinde kapımın önünde 4-5 köpek tarafından saldırıya uğradım ve sol arka bacağımdan çok kötü bir şekilde köpek ısırdı ve zor kaçtım, o hızla hemen apartmana sığındım eve gittim, eve gittiğimde pantolonu yırtmış yarısını ve dişlerini vs geçirmiş ve kanamaya başlamıştı. bir nevi ölümden döndüm

    acile gidip sabaha kadar bekleyip kuduz ve tetanoz aşısı oldum ve birkaç tane daha aşı olacam ayrı aralıklarla, aşı kartı verdiler. adli rapor aldım şikayetçi olmak için

    bu konuda hem il hem de ilçe belediyeyi aradım ve bu konuda hukuki haklarımı belirttim ve hiçbirisi ilgilenmiyor, il belediyesi ilçeye yönlendiriyor, ilçe belediyesi il belediyesine yönlendiriyor. en az 4-5 kamu kurumu topu birbirine atıyor.

    belediyeleri aradım ve anlattım, köpekleri toplayalım yok köpeğin eşgali, yok cinsi diyip saçma sapan sorular sordular, kendilerine olan oldu köpekleri toplasanız ne olur toplamasanız ne olur dedim, kaç kez arayıp şikayetçi olduk ama çözüm yok

    şimdi bu konuda hukuki haklarımı aramak için neler yapabilirim, bu kaza sonrası hem maddi hem manevi tazminat nasıl talep edebilirim?
  • 20-01-2025, 21:49:52
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    sokak köpeğinden mi tazminat alacaksınız?
  • 20-01-2025, 21:50:52
    #3
    Envicti ile Güvenle Barın
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sokak köpeğinden mi tazminat alacaksınız?
    Belediyeden tazminat alabilir.
  • 20-01-2025, 21:52:36
    #4
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sokak köpeğinden mi tazminat alacaksınız?
    Her ay dünyanın vergisini huzurlu yaşamak için ödüyoruz ya, devletin ve belediyelerin de bu konuda önlemler alması gerekiyor ya ondan bahsediyor arkadaş.
  • 20-01-2025, 21:54:52
    #5
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ay dünyanın vergisini huzurlu yaşamak için ödüyoruz ya, devletin ve belediyelerin de bu konuda önlemler alması gerekiyor ya ondan bahsediyor arkadaş.
    Bir "sokak köpeği" için bile ülkemizde aylarca gündem oldu ve neredeyse ülkede yarı yarıya kutuplaşma oluştu.
    Şahsi görüşüm konu sahibi 10 sene uğraşsın 1 kuruş tazminat falan alamaz birbirimizi kandırmaya gerek yok.

    Bir şahısın köpeği olsaydı o zaman ben de hak verirdim size.
  • 20-01-2025, 21:57:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sahipli bir köpek olsaydı farklı olurdu sahipsiz çünkü
  • 20-01-2025, 22:01:22
    #7
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sokak köpeğinden mi tazminat alacaksınız?
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir "sokak köpeği" için bile ülkemizde aylarca gündem oldu ve neredeyse ülkede yarı yarıya kutuplaşma oluştu.
    Şahsi görüşüm konu sahibi 10 sene uğraşsın 1 kuruş tazminat falan alamaz birbirimizi kandırmaya gerek yok.

    Bir şahısın köpeği olsaydı o zaman ben de hak verirdim size.
    CodeCrafter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahipli bir köpek olsaydı farklı olurdu sahipsiz çünkü
    "Sahipsiz köpeklerin çevreye ve insanlara zarar vermesini önleme bakımından temel görev belediyelere aittir." 2 Ağustos 2024 tarihinden beri sokak köpeklerini toplama görevini yapmayan bu arkadaşın yaşadığı ilçenin belediyesi bu olaydan sorumludur.
  • 20-01-2025, 22:03:24
    #8
    Sene 2025. Köpekler tarafından yeniliyoruz.

    Videolu bir açıklama X'te rağbet görecektir.
  • 20-01-2025, 22:06:09
    #9
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sokak köpeğinden mi tazminat alacaksınız?
    aynen hatta köpeğin işgalini istediler hatta, ırkını, cinsini rengini vs. verdim.