yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sokak köpeğinden mi tazminat alacaksınız?
yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir "sokak köpeği" için bile ülkemizde aylarca gündem oldu ve neredeyse ülkede yarı yarıya kutuplaşma oluştu.
Şahsi görüşüm konu sahibi 10 sene uğraşsın 1 kuruş tazminat falan alamaz birbirimizi kandırmaya gerek yok.

Bir şahısın köpeği olsaydı o zaman ben de hak verirdim size.
CodeCrafter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahipli bir köpek olsaydı farklı olurdu sahipsiz çünkü
"Sahipsiz köpeklerin çevreye ve insanlara zarar vermesini önleme bakımından temel görev belediyelere aittir." 2 Ağustos 2024 tarihinden beri sokak köpeklerini toplama görevini yapmayan bu arkadaşın yaşadığı ilçenin belediyesi bu olaydan sorumludur.