sokak köpeğinden mi tazminat alacaksınız?
Bir "sokak köpeği" için bile ülkemizde aylarca gündem oldu ve neredeyse ülkede yarı yarıya kutuplaşma oluştu.
Şahsi görüşüm konu sahibi 10 sene uğraşsın 1 kuruş tazminat falan alamaz birbirimizi kandırmaya gerek yok.
Bir şahısın köpeği olsaydı o zaman ben de hak verirdim size.
Sahipli bir köpek olsaydı farklı olurdu sahipsiz çünkü
"Sahipsiz köpeklerin çevreye ve insanlara zarar vermesini önleme bakımından temel görev
belediyelere aittir." 2 Ağustos 2024 tarihinden beri sokak köpeklerini toplama görevini yapmayan bu arkadaşın yaşadığı ilçenin belediyesi bu olaydan sorumludur.